Over mij
Visie
Ik geloof dat succesvolle tech ondernemers zich kwetsbaar op durven te stellen, om zo doorlopend te leren en innoveren – een voorwaarde om ook succesvol te blijven in deze dynamische markt en wereld.
Missie
Mijn kernwaarden
Eerlijkheid – Ik bied altijd een onafhankelijk perspectief en durf de waarheid te zeggen, zelfs als die soms moeilijk is voor mijn cliënten. Je bent transparant over wat wel en niet mogelijk is.
Betrouwbaarheid – ik bouw langdurige relaties op met ondernemers en managementteams, en biedt consistente en betrouwbare ondersteuning voor duurzame groei.
Resultaatgerichtheid – ik richt me altijd op meetbare resultaten en concrete acties, zodat je klanten daadwerkelijk vooruitgang boeken en hun doelen bereiken.
Empathie – ik begrijp de uitdagingen van ondernemers en pas mijn aanpak aan om hen te helpen hun persoonlijke en zakelijke doelen te realiseren. Ik werk als een professionele vriend van ondernemers die echt geeft om het succes van je klanten.
Flexibiliteit – ik biedt op maat gemaakte oplossingen en pas mijn advies en coaching aan de specifieke behoeften van de ondernemer of het team. Ik ben flexibel in mijn coaching en advies aanpak om de beste resultaten te behalen.
Cijfers
- +3500 mensen geholpen bij persoonlijke en zakelijke groei
- +50 bedrijven ondersteund bij groei en/of digitale transformatie trajecten
- 4 bedrijven opgericht en succesvol verkocht
- 2x Chief Commercial Officer in de tech- en tech/marketingsector
- 1x Chief Operating Officer in een marketing automation bedrijf
- 1x Commercieel Landen Director
- 1x Digital Strategie, Sales & Marketing Directeur
Expertises
- Positionering
- Productportfolio, waardeproposities & businessmodellen
- Merkidentiteit en company branding
- Bedrijfscultuur en employer branding
- Marketing, loyalty en customer/user experience
- Digitale transformatie & procesoptimalisatie
- Go to Market Strategie
- Reseller (partner) strategie
- Business Development en verkoopoptimalisatie
- Verbeter- en Performancemanagement
Cases, wil je meer weten hoe?
- INFO: Van regulier internetbureau naar toonaangevende Business Innovation Partner in één jaar is gegaan.
- Anchorman: Van databedrijf naar AI-bedrijf met een aantrekkelijk waardeportfolio is gegaan.
- Speakap: Van actief in Nederland naar uitbreiding naar de UK en US is gegaan.
- Ongein: Digital Content Van website met 500 unieke bezoekers naar marktleider in de Benelux met miljoenen bezoekers is gegaan.
- CX Loyalty: In 18 maanden van scratch naar een succesvolle market entry in Nederland voor een internationaal eCommerce loyalty bedrijf.